lördag 8 januari 2011

Virklust!

Helt plötsligt känner jag sån lust att virka!!
Jag ser garner överallt och tänker på allt kul det går att göra. Det är konstigt för virkning tar tid och det är sällan ett projekt blir riktigt avslutat då jag tappar lusten och börjar på något nytt!
Just nu håller jag på med en stormormorsrutefilt, en vårmössa till T och det senaste; en blomhalsduk till mig själv...
Projekt som faktiskt är avslutade för inte så länge sedan är ett par handledsvärmare som jag blev nöjd med!




2 kommentarer:

Maria sa...

Pj vad duktig du är!
Jag köpte mig en virk bok i julklapp. Så jag kanske också ger mig på lite olika projekt:)
//Maria, Emilias mamma

LottiDotti sa...

Maria; Det är kul att virka... :) jag fick oxå virkbok i julklapp "Galen i garn" och där är massor av tips och inspiration!!